۱۴۰۳ با لرزیدن سر این نقل‌قول آغاز شد

ری ادوارز توی کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم می‌گه:

«اگر بتوانید یک متن فروش مؤثر بنویسید، به معنای واقعی کلمه می‌توانید فیش حقوقی خود را بنویسید. در واقع نباید چیزی به عنوان تبلیغ‌نویس ورشکسته وجود داشته باشد.»

پس اگه خودمون رو کپی‌رایتری می‌دونیم که ورشکسته‌ست، یا هنوز به یه کپی‌رایتر بدل نشدیم، یا فقط عاشق اینیم که ته اسممون لقب کپی‌رایتر رو بذاریم. احتمالن همین عشقی هم که احساس می‌کنیم از روی نیاز به توجیه علاقه‌مون به پول درآوردن از طریق نوشتنه.

البته یه احتمال دیگه هم وجود داره: هنوز تخم‌هامون به اندازه‌ای که باید تقویت نشده که پاشیم و با چند تا حرکت کوچولو و درب‌وداغون، توی مسیر تبدیل شدن به یه کپی‌رایتر واقعی قرار بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *